Kategorie

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Słomiany zapał

Moje blogowanie zawsze kończy się na dwóch postach. Teraz też tak było. Miałam za dużo pomysłów na prowadzenie tego bloga,a zostawiłam tylko jeden post,który naprawdę mi się udał (w moim mniemaniu). Co będzie dalej? Jeszcze nie wiem. Ten blog jest dla tych wyjątkowych i cierpliwych osób. Chcę, aby zdjęcia zamieszczane tutaj były w lepszej jakości. Te ostatnie robione na szybko telefonem nie były dobrym pomysłem. Nadal mam wiele pomysłów,których pewnie nie uda mi się zrealizować. Do tego dojdzie niedługo szkoła. Nie chcę nic Wam obiecywać. Tym bardziej obiecywać sobie, że będą regularne posty. Trzymam sama za siebie kciuki.

2 komentarze:

  1. Blogowanie to taka rzecz, że jednych wciąga bez reszty, a innym niekoniecznie sprawia tyle frajdy, ale skoro masz pomysły to i zapał może niedługo się znajdzie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej za dużo pomysłów niż za mało.

    OdpowiedzUsuń